pondělí 26. května 2014

Zase spolu


Zatím co jsem byla pryč.
Děti si užívaly s tatínkem na chalupě.
***
A já nabírala energii v ryze ženském prostředí.
Ještě si pořád v hlavě zpracovávám dojmy.
Moc jsem si to užila.
Ale taky jsem ráda doma.
Přinesla jsem si spoustu podnětů do dalších dnů.
Některé věci budu muset zpracovávat delší dobu...Ale jedním jsem si naprosto jistá.
Jsem vděčná za svoje děti. A i když mi to s nimi mnohokrát nejde tak, jak bych sama chtěla, stojí za to jim dávat každý den najevo, jak moc mi na nich záleží.

10 komentářů:

  1. Jani..je to pravda...aj mamy potrebujú občas čas len pre seba...a potom ich dokážeme strašne ľúbiť.:))..krásne dni..Maca..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten čas sama pro sebe je tak důležitý.....Aspoň já to tak mám...

      Vymazat
  2. Krásný příspěvek, úplně z něho sálá Tvá láska...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, super :-) Rozumím Ti. Moc ráda jsem Tě viděla a Verunka mi závidí novou klíčenku :-)
    Markéta Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc ráda jsem tě viděla! Tak za pět týdnů na viděnou! Už se těším...

      Vymazat
  4. Vidíš, jak jsi bohatá?-))). Děti jsou to naše nej bohatství♥ Pa Jani Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s příspěvkem výše. Zrovna teď jsme s mým mužem vzpomínali, když byly naše tři děti malé, jak jsme se cítili bohatí a samozřejmě se tak cítíme i teď. Přeji hodně hezkých zážitků s dětmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju...já bych si hlavně přála víc trpělivosti....a pokory.

      Vymazat