čtvrtek 29. května 2014

Doupě



Kubovo doupě.
Oblíbený medvěd, momentálně nejčtenější knížky, spousta polštářů....
Já jsem nadšená z nového prostěradla ze slevy.
On zase ze svého dinosaura a nejměkčího polštáře - ušitého z jeho dětské deky.
Ale hlavně že jsme oba spokojení, že...

7 komentářů:

  1. Moc hezká zákoutíčka s ručně vyrobenými věcičkami, radost pohledět....:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jakub a Jáchym♥
    Všem, kdo mají starosti, pomůžeme s radostí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, to nemá chybu.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak Jakub a Jáchym nemá chybu. Koupila jsem za 16 kč v bazaru a úspěch dlouhodobý. Děti si to užily. Chodím k Vám občas nakukovat .Přeji Vám jen příjemno. Jana Vránová

    OdpovědětVymazat
  5. ...Jakub a Jáchym jsou u nás tak oblíbený, že už na ně mám tak trošku alergii:) Zkuste i pokračování Jakub a Jáchym záchranáři. Zdravím:) Renata Náhlíková - u Vás na návště nově

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, prosím tě, co je to za ty poličky nad postelí? Líbí se mi, že se v nich takto dají vystavit knížky. Brala bych to do obývákumísto televize. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, ikea.... Mají je jako police na obrázky v doplňcích.....

      Vymazat