středa 2. dubna 2014

Včerejšek v detailech


Nádherný růžový pryskyřník za 28 kč!
Kuba spící po obědě - asi mu opravdu něco bude.
Jemné tyrkysové detaily.
Nový náhrdelník a náramek.
A dvě novější látky. Ze kterých sice ještě absolutně netuším, co bude...ale už teď se na to těším.
Když se takhle dívám na fotky, tak to zas tak tragický den nebyl....Ale z čeho jsem byla večer tolik unavená, to vážně netuším...

14 komentářů:

  1. Jano, přesně, takové ohlédnutí za dnem mi hodně pomáhá uvědomit si, jak jsme se vlastně měli skvěle. Že těch hysterických scén, pláče, křiku... bylo mnohem méně než smíchu, radosti a vtipných okamžiků.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, dny s nemocemi jsou vždy náročné a když i na maminku "něco leze", tak únava bývá prvním varováním...i maminka je člověk :-))) Hodně sil a krásné, nebacilovské dny! Auka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, kde jsi koupila ten pryskyřník? je krásnej!

    V.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, je krásný číst si u tebe... jak je to podobný s mými pocity! Přes den spící děti jsou podezřelé:-) Ať se mýlíš a nemoci se vám vyhnou.
    Pusu od nás!
    Veronika
    ps. Jak to děláš, že u vás vydrží kytky? Já si o nich zatím nechávám jen zdát...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, taky to moc nechápu...Kuba mi orval dřív vśechno... Emička kupodivu kytky toleruje...

      Vymazat
  5. Jéééj Jani ten náhrdelník som si kúpila aj ja:)

    OdpovědětVymazat
  6. Smím se zeptat, kde se takové krásné pryskyřníky dají v Olomouci sehnat? :) A přeji hodně sil!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám 3 zdroje- naproti hřbitovu u kolejí, naproti prioru a taky naproti hotelu palác.... Ale chce to chodit a ptát se...

      Vymazat
  7. Jani - já mám od Echina tu včelí látku ale do růžova.. už mi tu nějakou dobu leží a nevím, co s ní:-) Sem zvědavá, co vymyslíš:-) Magda

    OdpovědětVymazat
  8. Jani,kytka je nádherná,má krásnou barvu :).
    Já jsem si koupila bílou,je taky nádherná,
    ovšem za cenu jednou tolik. No jo ceny ve ZL :(.
    Krásný den Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké detaily. Hezký pohled na ně. Díky.

    OdpovědětVymazat