středa 23. dubna 2014

Tak po stopadesáté


Byly už potřeba.
Naše slečna nějak záhadně vyrostla a původní bryndáky lehce přestaly plnit svou funkci.
Takže jsem vytvořila nový střih, vytáhla zbytky potištěných látek....a ještě ve svém šicím amoku spíchla dva.
***
Skoro se mi ani nechce věřit, že už je to rok a půl, co se Ema narodila. V některých věcech je tak samostatná. A cílevědomá. Vytrvalá.
Už teď se mi mí rodiče smějí, že pubertu si užijeme.
Jsem na nás zvědavá.
Jací budeme. Jaká bude Ema, jaký Kuba.
Kolik nás bude.
Ráda tak přemýšlím. Plánuju.
A těším se.
Že to společně zjistíme.

14 komentářů:

  1. Tak já bych na to jídlo potřebovala pro Inku overal. Pravidelně ji po obědě musím celou převléct. Bryndák nebryndák! Jani, hezkou středu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, u nás podobně, protože ten bryndák tak velký....

      Vymazat
  2. Bryndáky paráda! Já jen nechápu, jak dokážete přimět Emu, aby ho měla. Ájule bryndáky vytrvale bojkotovala už cca od 1 roku. A než s ní diskutovat, tak raději prát trika. Nicméně na 2,5 letech už býváme celkem čistí a taky jsem se zdokonalila v odstraňování skvrn. Všechno má svá pozitiva :-)! Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ema bryndáky miluje.... Jakmile ho nemá, hrozně se vzteká. Ale taky je dost vybíravá.... Ženská, no:-)

      Vymazat
  3. takže už se pomalu klube sourozenec?:)moc pěkné stolování...no náš toník, to je kapitola sama pro sebe...taky pereme pereme pereme...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tomu říkám mega bryndák!! Jsou krásný!
    Lola má teď takový období, kdy jsou bryndáky jenom výsměch. Po jakýmkoli jídle zůstanou jediný čistý. Nevim, jak to to dítě dělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto je bryndáky tak obr- předtím jsem prala po každém jídle:-)

      Vymazat
  5. To je krásný...Kam až se to od toho textu o bryndáku posunulo:-).Tak hodně štěstí při to zjišťování.

    OdpovědětVymazat
  6. Mój komentarz - świetna robota. Ema bardzo ładnie wygląda. I traslate: Great work. Ema looks very nice!
    Have a nice day!

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, úžasné bryndáčky!!! U nás také bryndáky frčely a frčí. Adámek mě už nejednou upozornil, že jsou mu malé a bez bryndáku nedal ani ránu. Ale už má 3,5 roku, bryndáček mu dávám na stůl jen, aby si otřel pusu - nemá rád upatlané prsty a pusu (hurá hurá), nebo si jej sám vyžádá k polévce. To samé Rozárka - nechce bryndák, ale v jednom kuse bere ten Adámkův, aby se otřela :) Budu asi muset našít nějaké utíráčky.

    Jani, měj krásné dny a jen tak dál s plánováním :) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  8. Jani,
    zrovna včera jsem na tebe myslela ;-)
    Protože jsem u nás na maloměstě objevila nový obchůdek s galanterií a světe div se i s krásnými látkami :-)
    Hned jsem koupila 35 cm opiček, že se budou hodit na bryndáky ;-)
    Nevím, jesli bych dala střih jen podle tvých fotek:-o
    Mohla bych tě raději poprosit o jeden originální střih na bryndák a teď mě napadá i nejmenší na hrací kalhoty / z dupaček už vyrůstáme/ ?
    Email je: Ilona.Rezaninova@seznam.cz
    Moc děkuji a písni, jak se můžu revanžovat!
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat