pátek 31. ledna 2014

Ať žije umění


Naše slečna začala s uměním.
A hned první vývarné pokusy na zdech pokojíčku.
Tak krásně bylo vymalováno.
Ale ani moc zlobit se na ni nedokážu.
Zvlášť když se sama přišla pochlubit.
A jakou měla radost....
Ještě že zbylo dost barvy z malování.
To nám ten víkend hezky začal....

22 komentářů:

  1. vidím, že malá slečna má talent :) moja stránočka TU

    OdpovědětVymazat
  2. Rozený malíř! Počkej až jí bude patnáct, to bude vymalováno:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, ano, to znám! U nás takhle malování na zeď objevil až ten mladší, jenže ta starší, která to nikdy neudělala to od něj "odkoukala" a taky si svojí zeď v pokojíku podepsala! :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych to nechala, není nic hezčího! A příští týden to tam bude znova :)

    OdpovědětVymazat
  5. No jo je to holka šikovná, ale když má brácha v pokojíčku vlastní natiskaný obrázek tak asi chtěla i svůj vlastní počin, ne?!?

    OdpovědětVymazat
  6. Talent ;)
    My máme takhle ozdobený celý byt, voskovkama, vodovkama.... Snad už letos vymalujem :o)

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásný, tak to přesně znám. Před prázdninami jsme taky bílili. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. To je roztomilý! Nejvíc to, že se přišla pochlubit. A rozjela to teda dobře:)

    OdpovědětVymazat
  9. No, Jani, myslím, že ty křížky - plusy jsou dobrým námětem na drobný tisk nějaké látky výhradně pro Emičku :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak radosť slečny je jasná :-) Po čerstvom vymaľovaní by ma kleplo.

    OdpovědětVymazat
  11. Asi bych zvážila, jestli má to bílení vůbec cenu. Obzvlášť, když je to v pokojíčku. Co tam spíš pověsit rámeček? Emičce by to určitě udělalo radost. Výtvarný talent je potřeba podpořit. ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jeden kamarád nechal své neteře, ať mu něco nakreslí na zeď, přidala jsem se a moc mě to bavilo, takže se té Emiččině radosti nedivím :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Emička je rozená umělkyně :-) Nám František pomaloval stěny lihovou fixou a ta dolů opravdu nešla ničím, ani přemalování nepomohlo.. Hezký víkend, Alena H.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak Emka sa krásne "rozmalovala"! :-). Dobre to poznám, teraz striehnem, akonáhle vidím jednu alebo druhú s pastelkou, už som pri nich :-).....ale povedala som si, že o 5 rokov bude doma rekonštrukcia:-)
    Krásny víkend!

    OdpovědětVymazat
  15. Noooo jasné to poznáme umenie proste nezná hranic:)

    OdpovědětVymazat
  16. Buď ráda, že jsou to jenom pastelky :) Já takhle vyzdobila zeď olejovými barvami. To bylo doma radosti ...

    OdpovědětVymazat
  17. No a jakou má holka radost-))) Tak ji to dopřej♥ Věra

    OdpovědětVymazat
  18. Jani, mně se to taky líbí. Natřete to tabulovkou a děti můžou kreslit do aleluja... PS: Já si ty nové zdi zvládám ničit sama, třeba kafem;-).

    OdpovědětVymazat
  19. Jehehééé, povedené dílko! Já bych to tam nechala :-)
    ... nebo když už malovat, tak rovnou tabulovou barvou, nachystat křídy a malá umělkyně může tvořit do aleluja :D

    OdpovědětVymazat
  20. Já bych to Emičce "nepřemalovávala". Z hlediska moderního umění je to pěkné a především originální. Mám stejně starého chlapečka, jako je Ema. Dělí je pouhé tři dny. Tak pro ní mám velké pochopení.
    Zdraví Gábina DG.

    OdpovědětVymazat
  21. kolemdokola udelat ramecek s washi paskou a umelecke dilo je zaramovane ;)
    moje prvni kresba na zed byla hruskou ;) mamka rikala, ze ze zdi to taky nicim nedostala.

    OdpovědětVymazat