úterý 1. listopadu 2011







Medvědi na již zmíněný kreativní jarmark. Kuba už je pořádně poobjímal, takže můžou vyrazit za někým dalším. Venku je to pravé podzimní počasí,ideální na tvoření, a dokonce i Kuba spolupracuje...tak si to o to víc užívám.

13 komentářů:

  1. Jani, ty seš neskutečná. a podle Kubíka vidím,že jsou to teda pořádní chlapíci. Pěkné tvoření Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,
    teda ty jsou krásní , všichni čtyři :-)
    Tak hodně úspěchů na jarmarku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Janičko, náhodou jsem se dostala na Váš blog a moc mě zaujal.Krásné věcičky a moc inspirativní. Také mám často na hlídání takové dva rarášky /2 a 4 roky/ jako máte vy, tak vím, co to obnáší.Přijdu zase. Můžu ??? Zdraví Janka

    OdpovědětVymazat
  4. to je uzasne, jak uz jsou predmazleni do kubika!! btw jani, ja bych jednoho brala hned, ale do olomouce mi to neklapne, mivas neco online na prodej? diky moc a preju skvele prodeje, ale myslim, ze v poledne bude davno vyprodano, fakt krasa!

    OdpovědětVymazat
  5. Tí sú parádní! Krásne farební a takí neobvyklí, hmmm!

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, moc děkuju.
    Janko, děkuju za návštěvu a ráda tě zase uvidím:-)
    Simsalabim...když bys měla zájem, tak napiš mail:-)
    Jsem sama zvědavá, jestli se budou líbit:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou moc hezcí. Toho bílého bych brala hned! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, jsou rozkoušní! A Kubíček taky, to je jasné :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou přenádherní! Doufám, že si méďové dneska našli ty nejhodnější páníčky:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jani, jsou nádherní. Chci jednoho takového ušít pro Agátku na Vánoce, tak mi drž palce, ať se povedou jako ti Tví. Monika

    OdpovědětVymazat
  11. Díky moc:-) Tak ankonec mi tu osaměl jeden chudáček, tak jsme ho vzali s sebou na víkend. Aby mu nebylo smutno:-)

    OdpovědětVymazat