neděle 6. listopadu 2011








Dlouho jsem si neužila víkend tak jako tento. Měla jsem volný páteční večer. Jen pro sebe. Jiřík odjel s Kubou na chalupu. Tak jsem si to patřičně vychutnala, ale protože bez kluků dlouho nevydržím, hned v sobotu dopoledne jsem za nimi vyjela. A bylo nádherně. Dorazili kamarádi, pouštěli jsme draka, vařila jsem, pekla ( to je ta oblíbená část:-)), chodili na procházky, topili v kamnech a hodně si povídali. Bylo to moc fajn a i když jsem teď tak unavená, že hned jak to dopíšu, jdu spát, tak jsem vypnula a opravdu si odpočinula. A co jste dělali vy?

4 komentáře:

  1. Jani, takto si aj ja predstavujem príjemne strávený víkend. My sme trávili víkend s dievčatami u babičky a deda a hľadali tú "správnu" chalupu. Prajem príjemný nastávajúci týždeň. Renata

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,
    tak to je moc dobře, že jsi si odpočinula a nabrala nových sil do dalšího týdne a tvoření .
    A Kubíkovi je už také lépe , tak si užívejte ten krásný teplý barevný listopad !

    OdpovědětVymazat