středa 4. května 2022

Jen tak


Radosti/starosti posledních dní.
Celý minulý týden jsem se nemohla dočkat víkendu. Upínala jsem se k němu jako k vysvobození. Vystřízlivění přišlo v podobě dětí, které nikam nejely a rýmy, kterou jsem od nich chytla. Potud v podstatě nezajímavá historka. Nicméně když mi bylo v sobotu ráno opravdu blbě, vzpomněla jsem si na Soňu a její příspěvek o Virostopu. Za zkoušku nic nedám. Máme středu a po zánětu dutin, na který to vypadalo, ani památka. Uf. Ještě že ty internety máme. Díky!
Na chalupě jsem vypila hektolitry čaje, hodně času strávila v posteli a nebo venku na houpačce pod dekou. Nicméně zasadila jsem bylinky. A tímto tedy považuji letošní zahrádkářskou sezónu za zahájenou.
V rámci nedělního kurýrování jsem zkoukla posledního Almodóvara - Paralelní matky. Docela zklamání. Zbytečně nadstavovaný příběh do kterého se režisér snažil vpasovat vyrovnání se s historií španělské války. Ale Penelope kočka jako vždycky. Chuť jsem si napravila mým oblíbeným Volverem..ten doporučuji...
Mám rozkoukaný nový seriál. A baví hodně. Bludné kruhy. Můj oblíbenec Mark Ruffalo. Není to úplně oddychovka, ale vlastně proč ne.
Po večerech hledám na síti ty nejlepší košilové šaty, protože Neapol se blíží. Ale zatím bezúspěšně.
Pryskyřníky bohudík ještě pořád k dostání. Jak jsem psala na instagramu - na blbej den kytku.
Vistárie u nás na balkóně už začíná pomalu kvést. Těším se hodně. Loni tu.
Mějte hezký den

4 komentáře:

  1. Bludné kruhy sú top, sú pravdivé, takto to je.. mám takých členov rodiny, Mark podal neskutočný výkon!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to mám radost, že to zabralo. A díky za tip na seriál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes si spray kúpil aj muž, od návštevy dcéry v Londýne je fakt dosť nascípaný, covid nemá, ale podľa domáceho testu...už cíti vône:-)

      Vymazat
  3. Až objevíte pěkné košilové šaty, dejte tip! Přeju Vám hodně zdraví!

    OdpovědětVymazat