středa 19. ledna 2022

Zredukovat

 

Už jsem se o tom v jednom předchozím příspěvku zmiňovala - budu rušit eshop.
Všechny kousky, které v něm zbývají, jsem zlevnila o 25%.
Budu ráda, když vyčistím sklad. Přece jen, ložnici, kde mám všechno složeno,  to uleví:-)
Eshop pojede zhruba do 20. března.
Zboží najdete TU.
Šití na zakázku pojede dál, volné kousky se čas od času objeví na FB nebo Instagramu.
***
Tak jako se snažím vystrnadit zboží z eshopu, pokouším se už nějakou dobu o redukci věcí, které doma máme. Nejsem striktní propagátor minimalismu, ale mám ráda prostor a hlavně přesně vědět, kde co mám. Takže když jednou za čas narazím na něco, co jsem už hodně dlouho nepoužila/neměla na sobě, nebo mi to prostě doma jen několik let leží...velmi ráda to pošlu pryč. Oblečení jednou za čas předávám kamarádkám, stejně tak se to snažím dělat i s nepotřebným nádobím. Jediné, co mělo čestnou vyjímku, byly knihy. Jenže když vím, že minimálně třetinu co mám, dost pravděpodobně znova neotevřu a ještě navíc jsou schované v druhé řadě v knihovně....
Stejně tak to mám i s látkami. Nedokážu nic vyhodit. A tak mám v garáži malý sklad. Je na čase ho zredukovat, stejně jako skříň s látkami v rohu ložnice. Dávám si termín do konce února.
A co vy a deadliny sami pro sebe. Dáváte si? Redukujete? Nebo jste sběrači?

2 komentáře:

  1. Jsem sběrač, naneštěstí. Ale čím jsem starší, tím častěji si uvědomím, že už vlastně nevím, co mám a tak jednou za čas, když "to" na mě přijde, udělám čistku. Pěkné dny, Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. V létě jsem se zbavila asi 90 % knížek. I když to nebude čistka tak radikální, doporučuju. Hromadu jich člověk už opravdu nikdy neotevře.

    OdpovědětVymazat