pátek 25. června 2021

Sama sobě


 O víkendu jsem na jeden zátah přečetla Hlas kukačky.
A s hrůzou zjistila, že takhle volno, abych mohla úplně zapomenout na svět okolo a jen číst, už jsem neměla ani nepamatuju.
Neumím moc odpočívat. Většinou potřebuju nějak zaměstnat ruce a nebo prostě na odpočinek není čas.
Takže když pak to volno mám, hledám neustále čím ho vyplnit.
Minulý týden jsem si víkend o jeden den prodloužila.
Obrousila a natřela jsem 4 židle, ušila k nim podsedáky, byla dvakrát běhat, jednou plavat, přesadila několik kytek, neustále něco vařila, uklízela....až konečně v sobotu odpoledne jsem vzala do ruky knížku.
A v neděli po obědě ji odložila přečtenou.
Ten čas, co věnujeme sami sobě, je tak potřeba.
Uvědomila jsem si to o to víc tento týden u kadeřnice.
Tři hodiny jen pro mě.
Tři hodiny přemýšlení.
Ale hlavně tři hodiny, kdy se o mě někdo staral.
To, přiznávám, moc neznám...ale myslím, že si to zaslouží každý.
Trochu víc myslet na sebe.
Takže sama sobě si poznamenávám.
Aspoň jednou za čas si naplánovat nic nedělat.
Nebo prostě jen čas sama pro sebe.

2 komentáře:

  1. Ach, jak vam rozumim... :) zrovna pred chvili jsem mezi žehlením a varenim přemýšlela nad tim, ze v lete nebudu ani den sama bez deti... A jak moc to potřebuju...radeji si to nepřipouštím.... Dekuju za tip na knizku, cist budu po chvilkach ... :) Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo skvělé vědět, že existuje upřímný věřitel půjček, který ví o pomoci půjčce s nízkou sazbou 2. vždy zůstaneme pokorní a nikdy se nevzdáme financí mého projektu a za nabídku půjčky, kterou mi pedro poskytl, jsme opravdu vděční za pomoc a podporu, kterou jsme obdrželi, jak jsme diskutovali, kontaktujte pedroloanss@gmail.com pro více informací o jeho nabídce půjčky .

    OdpovědětVymazat