úterý 28. dubna 2020

Z posledních dní....


Ema čte.
Už asi svou šestou knížku. Rozčetla se v březnu. A teď jede zrovna Děti z Bullerbynu. Mou oblíbenou....
Dostala jsem od kamarádky kávovník. A udělal mi hroznou radost.
Uvařila jsem doma Bunbo nam bo. A bylo skvělý!
V sobotu jsme s kamarády grilovali. Konečně víc lidí. Tak mi to chybělo...
Děti si odvezly na chalupu kola a jezdí. Já jsem přes týden v práci, takže jim to “volno” dost závidím.
Kuba už zase vyrostl. Sebral mi poslední tepláky.
Přečetla jsem tři knížky. Všechny během své týdenní dovolené. Přes pracovní týden jsem se ustálila na modu z práce domů, najíst a usnout. Snad se to někdy zlomí:-)
Čím dál víc si uvědomuji, jak jsme se měli a máme dobře. Jen jsem to v tom všem shonu neviděla.
Nebo to nevnímala tak moc.
Tím spíš, když čtu zprávy a vidím dění okolo sebe.
Jsem vděčná za svou práci, rodinu a blízké.
Vidět to dobré.
To se snažím ze všech sil.

15 komentářů:

  1. Milá Jano, ráda si čtu o vašem životě, ty pocity únavy ženy mívají, neumím si to vysvětlit...Asi je to proto, že hýbeme vším, co se okolo nás děje. A periodicky se to opakuje, mám to za sebou už několikrát. Jste zajímavá mladá žena, máte krásné děti a spoustu oblíbených činností a zálib. Proto možná i ta únava, je toho někdy na člověka moc...a my ženy asi i víc přemýšlíme.Ale až nás přejde ta "jarní" únava, jak já říkám, zase bude líp....Hezký den všem a spoustu nových příspěvků a fotek na blogu....taky všem, už se těším....

    OdpovědětVymazat