úterý 25. února 2020

...


Malé velké věci.
Dny plynou tak nějak stejně a dokola.
Ale svým způsobem mě to hrozně uklidňuje.
Potřebuji režim a jistoty...
...
Jsem poslední dobou sentimentální až hrůza. Ale asi to bude tím, že po více než 3,5 letech končím s terapií a tak si projíždím v hlavě, co mi to dalo. V čem se můj život změnil.
Kam jsem se posunula.
Co všechno jsem se naučila.
Jak diametrální je rozdíl mezi Janou v létě 2016 a tou dnešní.
Myslím, že ale to nejpodstatnější, co mi terapie dala, je, že jsem se naučila mít se ráda.
A začala na sebe víc myslet.
Protože to za nás nikdo neudělá.
Za ty tři a půl roku se mi život obrátil vzhůru nohama.  Není to vždycky jednoduché, nevím jestli jdu vždycky tím správným směrem, ale jsem šťastná.
A to se počítá....
Moje terapeutka se za ty roky stala blízkým člověkem. 
Takže jsem dost naměkko z toho, že už se nebudeme vídat.
...
Upekla jsem a snědli jsme můj čtvrtý pokus o žitný chleba. ( Dva ze čtyř byly v pohodě, dva průšvih. Kde je zakopaný pes????)
Byli jsme na mysliveckém plese a vyhráli bažanty a zajíce.
Bažanti zkonzumováni.
Sehnala jsem nádherný tvíd. Kabelky v procesu.
Dokoukala jsem Nového papeže a trochu zuřím, že to nemělo víc dílů. Ještě se mi nechtělo loučit. Na co budu dívat teď?
Blíží se březen. Kubovy narozeniny, Mint market v Brně....
Pořád je se na co těšit.
A to je tak dobře.
Jo a ta duha z fotky - to jsou nové popruhy na foťáky. Taky radost.

4 komentáře:

  1. Jani a Geniální přítelkyni na HBo jsi viděla? Je luxusní...doporučuji

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych zvladla vic dilu NP. Me Me uplne rozhodilo,protoze na csfd meli puvodne uvedeno 10 epizod a ja si pak na konci rikala,ze je to divne,ze to nekonci jako vzdycky a az pak mi doslo,pri pech dlouhych titulkach,ze je to uz opravdu vse a ze je to konec zvonec. Chjo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bezvědomí od tvůrců Pustiny... jsem se málem po.... ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím diskutující, Geniální přítelkyně jsou ještě lepší jako kniha,
    tetralogie. Jinak za mě dost dobrý film Dva papežové /Netflix/,
    tedy pokud už neshlédnuto a souhlas s Bezvědomím....bože v čem
    jsme to žili? Omluvou je ,že jako děcka, ale o to větší šok je to dnes.
    ev@

    OdpovědětVymazat