středa 7. srpna 2019

O kousek blíž




Posloucháte podcasty?
Nedávno jsem narazila na instagramu na profil Kristýny Klímové, která stojí za projektem O kousek blíž. Od té doby jen poslouchám a poslouchám.
Rozhovory s nejrůznějšími tvůrčími ženami.
O práci, životě, přijímání sama sebe, o mateřství, cestování, krizích, prohrách....
Opravdu radost poslouchat.
Neobyčejně intimní rozhovory. A tak obohacující.
Třeba s Blankou Dobešovou ze spolku Ke Kořenům, Andreou Tachezy, By Bro Ivanou Kocmanovou nebo Natálií Kratochvíle.
Moc tomuto projektu fandím. Pomáhá mi to třídit si myšlenky, vidět, že mnoho věcí prožívám podobně. Některé věci je potřeba vyslovovat nahlas....
Poslouchat můžete na youtube nebo na spotify.
...
O kousek blíž si jsem po víkendu i s dětmi.
Vyrazili jsme v pátek stanovat společně i s kamarády k jezeru do Poděbrad.
A bylo to strašně fajn.
Náročné, ale tak moc hezké.
Děti ve svém živlu.
A já se v jeden moment přistihla, že si skoro přeju, abych si tu chvíli mohla nahrát a nikdy ji nezapomněla.Samozřejmě v ten okamžik člověka nenapadne fotit a nebo to prostě ani nejde zaznamenat.
Takže třeba jen moment, kdy nám hráli kamarádi z mé oblíbené kapely, do toho zapadalo slunko nad jezero, Ema mi u toho usla na klíně a Kuba přezpívával většinu textů...
Fotky z dneška.
Radostné okamžiky.

Žádné komentáře:

Okomentovat