úterý 13. srpna 2019

Kalle


Můj letošní objev na Colours of Ostrava je česká kapela Kalle.
Láska na první poslech.
Narazila jsem na ně na stagi kousek od design zóny, kde jsem měla stánek, a jen s otevřenou pusou a husí kůží poslouchala.
Opravdu doporučuju....
A když už jsem u té hudby, pokud se někdo chystáte do Plzně na festival Živá ulice, vězte, že neplánovaně se tu objevím v rámci Mint marketu tento čtvrtek a pátek.
Budu s sebou mít jen omezený sortiment, takže hlavně hromadu nových čelenek a popruhů na foťáky. Najdete mě ve stánku společně s Love Music v pěší zóně v ulici Bedřicha Smetany.
Pokud budete mít cestu kolem, zastavte se...a třeba se pak večer potkáme na koncertech:-)
P.s. Eshop úspěšně nahozený již zmíněnými čelenkami a popruhy. Howg.

5 komentářů:

  1. A víte, že Kalle budou i na Živé ulici? 😉 Ať se vám ( u nás)v Plzni líbí!😊

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, a našu slovenskú Katarziu poznáš? Mohla by sa páčiť:-)
    https://www.youtube.com/watch?v=ebpWva5vZ3w
    (originál klip: https://www.youtube.com/watch?v=8HHuMKVdEkk
    Krásnu nedeľu!
    Kata

    OdpovědětVymazat