úterý 4. června 2019

Už mám léto




Radosti posledních dní.
Opět červené kari.
Je to prostě moje slepičí polévka pro duši, lék na splín v podobě horké misky rýže a zeleniny. A tentokrát kuřete...
Karafiáty na stole.
A dvě kabelky z té nejkrásnější látky.
Právě jsem objednala dva poslední metry. Dotisk už nebude.
...
Začala moje milovaná sezóna.
Jahody, teplo. Horkej vzduch, sandále, kraťasy.
Spaní s dokořán otevřenými okny.
Konečně se nikdo nediví množství ledu, které sním.
Slunko mě nabíjí.
Můžu donekonečna jen tak sedět a se zavřenýma očima si nechat nahřívat tvář.
Je přede mnou spousta příjemných věcí.
Teď v sobotu se s dětmi plánujeme podívat do Velké Bystřice, kde bude probíhat další ročník setkání Jsme ze stejné planety. Spousta jídla, hudby, workshopů a skvělých výstav.
Těším se na všechny známé. A na dobré kafe:-)
Příští sobotu - 15.6. -budu se svým stánkem v Brně na Mint marketu, který se koná v tržnici na Zelném trhu. Dovezu spoustu nových čelenek a puozder, plus dokončuji nové kabelky.
A kde se ještě uvidíme?
Poslední víkend v červnu budu prodávat svoje kousky na festivalu Hradecký slunovrat v Hradci nad Moravicí u Opavy.
A v polovině července se potkáme v Design zóně na Colours.
Festivalové léto, přesně jako to mám ráda.
A až dostanu misku třešní, budu úplně spokojená:-)

4 komentáře:

  1. protože letos poprvé na Colours :-), tak snad možná tam...? Těším se. Moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se určitě zastavte. Aspoň si popovídat:-)

      Vymazat
  2. Jani,muzu poprosit o ten recept na cervene kari?Diky Jana z Prahyy

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsem se s vámi potkala ve Velké Bystřici a držela jste misku třešní....tak si říkám,asi si jen staci přát.

    OdpovědětVymazat