čtvrtek 13. června 2019

Horko


Tohle počasí miluju.
Já vím, je horko.
Ale to mi svědčí.
A nejenom mě, ale i všem pileím, které jsem konečně rozsadila.
Mám jich hromadu, takže kdyby měl někdo zájem, napište. Ale jen osobní předání, jsou dost křehké.
Stejně tak horko mi bylo, když jsem koukala na Černobyl.
Dlouho mě žádný seriál tak nezasáhl. Doporučuju. Myslím, že by to povinně měli vidět všichni.
V sobotu vyrážím do Brna na Mint market. Má být přímo tropicky, takže šaty, spoustu vody....
Pokud budete mít cestu kolem, stavte se. Budu na tržnici na Zelňáku, druhé patro.

11 komentářů:

  1. Ano, Jani, Černobyl zasáhl i mě...mě z toho tedy mrazilo po celém těle :-) Viděla jsem předtím už dokument o té havárii, takže tohle pro mě bylo jen opakování. Ale mělo to příběh, bylo to fakt dotažené do všech detailů (ty hnusné labořatoře, hodinky, co měli hrdinové, autobusy, které převážely lidi, vybavení bytů, oblečení).....prostě všechno bylo tak šíleně autentické....uuuufff..jo, měli by to vidět všichni a ano, povinně.
    Taky mám radši teplo než zimu a plískanice, takže si taky nestěžuju:-)
    V sobotu bude fakt plno v centru Brna, budeš mít velkou návštěvnost. Zároveň tam budou akce od ČD. Užij si to všechno a všechno prodej! :-)
    Hezký horký den! Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, pileu už si moc dlouho přeju a marně si lámu hlavu, kde ji sehnat. Asi opravdu funguje síla myšlenky. Mohu tedy poprosit o jednu rostlinku? Bydlím na Polívkově ulici a občas zajdu i do Garchu, mohly bychom se domluvit na předání třeba tam? Jen mi napište kdy se Vám to hodí a co na revanš. Mám třeba bezva domácí marmelády. Já můžu spíš přes týden, víkendy jezdíme z města pryč. Tu je můj e-mail: hm.vs@seznam.cz
    Předem moc díky Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, co v patek vecer po osme v Garchu?

      Vymazat
    2. V pátek jedeme na Rabštejn a vracíme se v neděli. Takže od nedělního večera můžu kdykoli. Ty zatrolené víkendy máme nabité až do podzimu. Prosím si teda jiný termín, protože to kvítečko moc potřebuju. Díky Helena

      Vymazat
    3. Já se jen nesměle připomínám. Děti jsem odeslala na prázdniny, tak bych se mohla stavit pro tu vytouženou rostlinku. Mimo víkendy kdykoli a kdekoli. Díky Hel. z Ol.

      Vymazat
  3. Já to horko fakt fyzicky těžko snáším. Ale dnes je ideálně -teplo na šaty a sandály, fouká větřík, svítí sluníčko.
    Naše Jó darovala pilejku svojí trenérce (mladé holce) a ta z ní byla nadšená, že už po ní dlouho touží.
    Na Černobyl ted všichni pějí chválu, takže až dokoukáme GOT (máme zpoždění 1 sérii), tak si ho pustíme. Pracuji asi 1 km od reaktoru, tak snad se po tom nebudu bát chodit do práce.

    OdpovědětVymazat
  4. V sobotu v Brne je i 100 rokov MUNI a den absolventu, ja jsem na vazkach, rada bych jela, ale prave to horko me nici a desi. Ale ted si pisu dalsi bod PRO Brno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude tam zmrzlina. Bozsky kopecek je udajne nejlepsi zmrzlina....

      Vymazat
  5. Co se týče seriálu, mám takový blok - jak je kolem filmu/seriálu obří mánie, tak mě to spíš odradí (Hra o trůny, H.Potter atd mě absolutně minuly). Ale kolem Černobylu/seriálu byl nějak klid...
    Na Černobyl jsem narazila náhodou, ani už nevím, co jsem hledala. Ani jsem netušila, že se to točí. Na světě už byly 4 díly a já týden trpěla a čekala na poslední díl:-)
    POŘÁD SI ŘÍKÁM, JÁ BÝT REŽISÉR A NĚKDO MI PŘINÉST TAKOVÝ SCÉNÁŘ "JAKO VYMYŠLENÝ NÁPAD", NEZAVŘU PUSU ÚŽASEM. JENŽE ONO TO VYMYŠLENÉ NENÍ.
    Skutečně vymazlené detaily, nechutně hnusné brýle, deky na gaučích...strhující herecké výkony. Scény, kdy jsem jen seděla a nechápala. Jak těm papalášům stačilo na schůzi říct, nic se neděje, vše je dobré a oni chtěli jít domů... jak sestřičky v holých rukou odnášely to hasič.oblečení...Bioroboti...v sobotu jsme šli na pochod a u nějaké fabriky to "vrnělo", no úplně mi i v tom horku přeběhl mráz po zádech.
    Mmch. skvělá "třešnička" bylo právě to radioakt.vrnění při závěrečných titulcích.
    Viděla jsem desítky dokumentů, Bitva o Černobyl, Nultá hodina jsou podařené.

    PROSÍM, BYL BY NĚKDO TAK HODNÝ A DAROVAL PILEIKU V PŘÍBRAMI? také po ní toužím dlouho. Daroval, prodal, vyměnil...Jsem z Rožmitálu pod Třemšínem ale v Pb jsem denně.
    Prosím prosím...Magda

    OdpovědětVymazat
  6. A kdyby byl někdo tak laskav/byla laskavá a chtěla poslat do štafety dál pileu v okolí frýdku místku byla bych nadšena��kamila

    OdpovědětVymazat