úterý 28. května 2019

Úterní



Normálně déšť moc nemusím.
Ale dnes mi to vůbec nevadí.
Ideální počasí na práci.
Na stole barevně.
Pomalu doskladňuji eshop vším, co jsem za poslední chvíli nestihla nafotit.
Každý den kousek.
Takže jestli jste něco vyhlíželi, sledujte fb, všechny novinky házím tam.
....
Díky všem, co jste se za mnou zastavili v Hradci.
Udělali jste mi opravdu radost.
Je hrozně fajn vidět ty tváře naživo a slyšet, že vás těší číst, co píšu.
Překvapila mě Miri, kterou virtuálně znám už spoustu let.
Úplně mě dojalo, když najednou vykoukla před stánkem.
...
Na jeden zátah jsem přečetla Tiché roky. Krása. Víc takových knížek....

1 komentář:

  1. já právě dočetla její Hotýlek. no a Viktorie Hajnišová, tak super, Houbařka a Anežka. Z HK zrovna jsem, ale nebyla jsem, škoda....

    OdpovědětVymazat