středa 19. prosince 2018

Do zálohy




Naordinovala jsem si zvolnění.
Takže jsem hned po Mintu vyrazila do Prahy, kde jsem jen chodila na kávičky a víno. Koupila si růžovej svetr, potkávala se s kamarády a večer si užila kluky Zrňácký v Lucerně.
Po návratu domů mi ten nepracovní mód sice moc nevydržel, ale už jsem se pomalu naladila na vánoční notu.
Koupila jsem stromeček. Málem se nevešel do auta:-)
Zvládla jsem si pořídit dárek sama pro sebe.
Což je u mě v poslední době co říct, protože nemám čas si jít koupit nové ponožky, natož pak přemýšlet, co bych si měla koupit za babičku, tatínka a natož pak za sebe - aby pod tím stromečkem něco bylo.
Kdyby byly ještě třeba tak dva tři týdny do Vánoc, napsala bych článek o tom, co se dá ještě koupit, respektive, co jsem objevila.
Takhle vám to nasolím, jak je mým zvykem, až s křížkem po funuse. Ale zato do zálohy:-)
Stejně to je s mým eshopem.
Naskladnila jsem dneska zboží z Mintu, tedy jen dvě třetiny, zbytek zítra.
Do zálohy jsem si pověsila i nový kalendář na příští rok, který už je ale za rohem.
Mám ho od Báry Ungerové. Pokud ji neznáte, určitě koukněte sem na její mœtïvï. A já se moc těším, až spolu, Baru, něco vymyslíme....

1 komentář:

  1. To se teda taky moc těším!♡Já dostala Hu a ty krásný pohledy a texty si asi nalepíme jako tapetu^^^:*-//_^^#:;,**^^_/^^^((,^

    OdpovědětVymazat