neděle 11. listopadu 2018

Zpomalit




Úplně jsem na to zapomněla.
V tom každodenním shonu - práce, děti, povinnosti.
Jak hrozně je důležité v určitý moment zpomalit.
Je to asi moje prokletí, že neustále někam spěchám. Jen co dopíjím ranní kafe, mám tep na stopadesáti a hlava už pracuje.
Při řízení auta plánuji odpoledne, při psaní úkolů myšlenkami chystám večeři.
Někdy to nejde jinak.
Ale zpomalit je potřeba.
Zastavit se, nadechnout.
A občas nechat věci jen tak plynout.
Ještě že jsou ty neděle.
Dnes jsme si s dětmi udělali po strašně dlouhé době naprosto líné dopoledne.
Dlouhou snídani. Bez stresu a spěchu.
Vlastně celý víkend byl hodně ve znamení nespěchání.
Takže mám pocit, že jsem načerpala.
A že to bude tento týden potřeba.
Dizajntrh je už v pátek.
Chystáte se zastavit?
Další zpomalení plánuju bohužel až příští neděli:-)

1 komentář:

  1. Hezký den Jani, na dizajntrh vyrážíme už několikátý rok, má skvělou atmosféru. Jsem zvědavá na nové prostory. Přeji pokud možno klidnou přípravu a těším se na viděnou :-)

    OdpovědětVymazat