úterý 13. listopadu 2018

5+1


Včerejší večerní z dílny....
A mých 5 pozitiv.
Ty teď totiž potřebuju jako sůl.
-Dorazil mi balíček z Francie - kamarád napsal knížku a já na ni úplně zapomněla. Velká radost.
-Včerejší den v práci společně s kamarádkou - je to tak fajn u práce s někým mluvit:-)
- Dnešní kafe s mou spolubojovnicí Kristínou a společné plánování, do čeho všeho se pustíme.  Snít nahlas, to můžu. A když to pak občas i vyjde.....
-Hrnek, který jsem si vyzvedla na poště od jedné milé čtenářky....děkuju!
-A znovu objevení Aaron. Poslouchala jsem je kdysi dávno před minimálně jedenácti lety...a pořád to funguje:-) Na podzimní splíny ideální.
A ještě jednu malou radost navrch přidávám. Ema mi večer při uspávání řekla, že jsem nejvtipnější.
Což je co říct, protože žádnej vtip neumím říct celej. Takže za mě dost dobrý.

1 komentář:

  1. Moc Vás zdravím, Jano, chodím ráda na Váš blog také pro Vaše doporučení filmů, muziky. Vypadá to, že jedeme na podobné hudební vlně:-) Aaron jsem neznala, zní skvěle a hned jsem si taky vyhledala film, u kterého je jejich píseň U Turn (Lili) použitá. Už je stáhnutý v počítači, těším se na něj.
    Díky za Vaše parádní tipy. Já také jeden posílám, britská písničkářka resp.kapela, která si říká This is the kit by se Vám mohla líbit

    https://www.youtube.com/watch?v=8FY2EO9wjiw

    Mějte se krásně Jitka z Brna

    OdpovědětVymazat