pondělí 16. července 2018

Tančírna







 



 


Výlet do Račího údolí.
Zrekonstruovaná Tančírna a Zrní k tomu.
Vyčištěná hlava. 
Díky kluci za koncert a servis navrch.
....
Minulý týden jsem měla volný.
Tedy volný ve smyslu bez dětí, které si užívaly jesenických prarodičů.
Dělo se toho tolik, že jsem samozřejmě nestihla ani třetinu toho, co jsem si naplánovala.
Ale v tom jsem expert. Napsat si sáhodlouhý "to do list" a pak se stresovat, že opět nestíhám.
A tak jsem to tentokrát víc prodýchávala a když bylo nejhůř, řekla jsem si: A co.
Tak jsem to prostě nestihla všechno.
Na druhou stranu jsem zase udělala spoustu práce. A hlavně odeslala Kubu na jeho prvni čtrnáctidenní tábor.
Za zmínku stojí táborový kostým, totiž hobití plášť, který jsem šila v noci před táborem a ráno při vyzkoušení jsem o třetinu zmenšovala. Vyfocený ho pro jistotu nemám, protože je to kousek, který doufám Kuba na táboře zlikviduje, tak kvalitně ušitý je. A to se tím šitím živím, že:-)))
Colours začínají už za dva dny a já bych si nejraději zalezla do nory.  Místo toho obrážíme s Emou koupáky nebo hřiště. Prázdniny hurá...

1 komentář:

  1. Račí údolí - již několik let můj vysněný cíl výletů. Opravený je úžasný a zažít tam koncert...……… Jé, to jste se Jani měla báječně. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat