pondělí 23. října 2017

Ema pětiletá



Ema oslavila pět.
Pět let s touto holkou.
Přemýšlela jsem, co napsat.
Protože naše slečna je opravdu speciální.
Herečka, komediantka, přísavka.
Něžná, věčně objímající, hlučná, neustále tancující, zpívající a především pořád mluví.
Pořád!!!
Doma se ze srandy říkáme, že má na den limit několik miliónů slov a nemůže jít spát, dokud je všechny neřekne. A když se to přece jen nestihne - mluví ze spaní.
Dost často mi z ní jde hlava kolem, ale stačí aby udělala ty svoje oči a zase nás má v hrsti.
Umí to s námi.
Až se docela děsím, jak bude jednou lámat mužská srdce.
Moje milá Emičko, všechno nejlepší a děkuju za těch pět společných let.
Jsi moje největší učitelka trpělivosti. A já jsem ti za to moc vděčná.






13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Zajímalo by mě co bylo v těch balíčkách, brzy u nás taky bude jedna pětiletá holčička.

      Vymazat
    2. Ema dostala Lego - krásku a zvíře a jakejsi zámek. Plus hodně točící se sukni:-)

      Vymazat
    3. Točící sukně to je hit, naše to napsala at to přinese Ježíšek babičce.

      Vymazat
  2. Roste vám do krásy :-)

    My těm našim povídálkám říkáte: Prosím vás už chvilku vypněte zvuk. Hlavně Jů je na to expert.

    OdpovědětVymazat
  3. Toto letí! Všechno nejlepší! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší!
    U nás mluvěj obě najednou. A Františka ještě navíc dost nahlas - říkáme jí Pepin. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Emě všechno nejlepší. jak to letí, není to tak dlouho, kdy se narodila
    Majka

    OdpovědětVymazat
  6. Emičce všechno nejlepší, dej jí za mě pusu Jani! Už se těším, až se na mě zas někdy přisaje :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani! Emičce vše NEJ! Ať je zdravá a šťastná ♥ !

    OdpovědětVymazat