úterý 23. května 2017

Dělat něco


Už jsem vám říkala, že na splín je nejlepší se něčím zaměstnat?
V mém případě šít a šít.
Prostě dělat něco.
Takže TU jsou tři nové kabelky.
Chtěla jsem je původně vyfotit sama na sobě, ale až vymyslím, čím zakrýt ty kruhy pod očima....:-)

5 komentářů:

  1. Mám to tak isto, budujem vo veľkom, taška s kruhmi (nie pod očami:-)) je ach!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, mám to stejně. Poslední dobou mě nějak přepadává únava. Tašky jsou překrásné! Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Ano i já se tím řídím. Kabelky jsou krásné. M.

    OdpovědětVymazat
  4. ty kruhy jsou náádherné!
    lucie

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, odpověděla jsem Ti na mail ale vrátilo se mi to nedoručené, tak aspoň tady - díky, se vším souhlasím a budu se těšit a držíme palce a tak....
    Markéta Z.

    OdpovědětVymazat