úterý 2. srpna 2016

Moje malé prohřešky



Hrozně ráda poslouchám cizí rozhovory.
V tramvaji, ve vlaku, v kavárně, v hospodě...
A úplně nejlíp, když nevidím, kdo mluví.
To si pak představuju, jak asi vypadají.
Miluju arašídové máslo. Na tom by nic nebylo, ale já ho potřebuju jíst jen tak, lžičku přímo do pusy. A hlavně tajně. To chutná nejlíp.
Mám hrozný mamon na látky. Řekla bych skoro až nezdravý. Prostě všechno, z čeho by se dalo šít, shromažďuju a schraňuju. Ono se to jednou bude hodit.
V autě vždycky poslouchám jedno cd i třeba půl roku. Než ho dostatečně vstřebám. A taky než se naučím zpívat většinu písniček. Nejlíp když jedu v autě sama a zpívám si pěkně nahlas:-)
Už jsem byla aspoň na 15 koncertech kapely Zrní a pořád mě baví. Zrovna před chvílí jsem se z jednoho vrátila a těším se na další....
Miluju počítačové solitaire. V době učení se na státnice jsem na nich slušně jela. A byví mě dodnes. Třeba večer před usnutím na mobilu.
Moje malé prohřešky.
Takové ty malé radosti....
***
Toaletky z nové látky.
Šicí kout na chalupě.

6 komentářů:

  1. no to jsem se nasmála - hovory, látky a cd - v tom jedu taky, jen ty arašídy... ja zas kakao, klidně i do studenýho mlíka :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásny šicí kútik.. a atie prehrešky.. i ja mám podobné a je ich oveľa viac :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, kromě těch látek to mám stejně, dokonce jsem si říkala, jestli jsi mě nepředstihla s frekvencí Zrněčích koncíků, ale ne, jednou jsem byla na dvou koncertech dokonce obden (koncert pro Karla). I když... Začínám mít o ně malinko strach. Pa, těším se dovi K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, Kači.... Přesně za 13 dní na viděnou.... Ps: ještě předtím si zavoláme, jo!

      Vymazat
  4. Jani, můžu se zeptat čím máte vyztužené košíky co jsou v okně? :) Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ronofixem 140+8g....víc tu: http://gresakova.blogspot.cz/2015/04/jak-na-kosik.html

      Vymazat