středa 14. října 2015

Píseň moře



Do té pohádky jsem se zamilovala.
Co já, hlavně děti.
Objevila jsem ji o víkendu a od té doby se divím, jak to, že jsem na ni přišla až tak pozdě.
Nádherná. Snová.
A tak úžasně namalovaná.
Myslím, že inspiraci pro následující taštičky a toaletky vysvětlovat moc nemusím...:-)
Snad jen, že jsou všechny kousky volné.
***
Krásnou upršenou středu.
S nádechem moře dneska:-)





9 komentářů:

  1. Jani a znáš Brendan a tajemství Kellsu? Taky překrásná...
    http://www.csfd.cz/film/254459-brendan-a-tajemstvi-kellsu/prehled/

    OdpovědětVymazat
  2. Píseň moře potřebuju nutně taky objevit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty obrázky z pohádky jsou kouzelné! A taštičky taky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, já jsem si dokonce první fotku z pohádky dala na plochu počítače...

      Vymazat
  4. Já u toho hooodně slzela a docela mě překvapilo, že i šestiletou neteř pohádka rozplakala. Ještě jsem dítě neviděla plakat u pohádky dojetím. Ale má VELIKÉ kouzlo a je vážně úžasně namalovaná.

    OdpovědětVymazat