úterý 13. října 2015

O rybáři a lišce




Něco málo z toho, co jsme si donesli domů z Litru.
Budulínek s liškou od Jany byl jasný, jen co jsem ho uviděla. Prostě láska na první pohled.
Ještě ten večer, co jsme si ho přinesli domů, musel do rámečku a na zeď.
Mám trochu strach, že jestli jednou Jana navrhne tapety, tak už nebudu mít kde co tapetovat...:-)
Vystřihovánka rybáře od NaPoli.
Tam jsme se docela zasekli a upřímně jsme si s Kubou nemohli vybrat. Kuba hlasoval pro rogalo, o kterém tvrdil, že je to potápěč, já zas byla pro balón. Takže nakonec rybář.
Peříčko nám donesl tatínek z vlaku.
To jsou přesně ty malé radosti, které dělají moje dny hezčími:-)

15 komentářů:

  1. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,

    to je tak krásné, že by byla slast, i kdyby mi to všecko spadlo na hlavu.
    Příště si prosím prosím spát u vašich dětí!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak je libo, milá paní...horní palanda je tvoje...

      Vymazat
  2. Ja hlasujem za konárik s textilnými vtáčikmi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já jsem přemýšlela, jestli ho zas nachvíli neuklidím.... no jo, je docfela fajn:-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Já taky....jen jsem je měla líp přišít, protože občas někteří visí zobáčkem dolů...:-)

      Vymazat
  4. To je souznění:-)
    http://nicenka.blogspot.cz/2015/10/obrazky.html
    Jani, krása jako vždycky...

    OdpovědětVymazat