pátek 27. března 2015

Vem nás, slunce, vem s sebou k moři...



Taštičky na přání.
Kamarádky se domluvily a objednaly jedné z nich k narozeninám u mě toaletky.
Látky si vybrala sama, zbytek už byl na mně.
Ač jsou modrozelené, já z toho cítím léto.
Léto a hlavně moře.
Jak moc mi moře chybí.
Hlavně ta slaná vůně...
Při šití jsem celou dobu myslela na tuto písničku od Zrní.
***
A když už jsme u Zrní...
Olomoučtí, s kým se potkám 1. května večer na náměstí?
Protože výše zmínění to tam od osmi rozjíždějí a já se už nemůžu dočkat!
takže první řada a povinně...:-)
Hezký víkend mějte.

18 komentářů:

  1. Jani, jsou nádherné a to moře z nich úplně voní!
    Olga

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano... More, moratko:)
    Taky chybí.. Tasticky vyborne!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ty jsou krásné a opravdu dovolenkové! pěkný víkend. Katka

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoznačně léto a moře :-) Krásná představa - i realita v Tvém provedení :-) Hezký pátek i víkend Anička

    OdpovědětVymazat
  5. Já doufám, že prvního bude v Olomouci krásně, přijde hodně návštěvníků, něco si u nás nakoupí a den si užijeme:-) Už roky tam s kamarádkou jezdíme na jarmark. Akorát večer už budu doufám odpočívat doma, přece jen to mám hodinu cesty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem zvědavá, na jarmark se chystám s dětmi - aspoň na chvíli...

      Vymazat
  6. Nádhera Jani!
    A ty barvičky:).
    Fajn víkend k vám!

    OdpovědětVymazat
  7. Jano, krásné taštičky i barvičky. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  8. Tasticky jsou nadherne, dekujeme!!!! :-) Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, sladění barev je úžasné! A ještě než jsem začala číst text příspěvku tak to ve mě evokovalo takovou letní náladu:-) a taštičky super.

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za Zrní, zase jsem něčemu propadla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, ráda podpořím český kluky:-)

      Vymazat
  11. Krásné barvičky, můžu se zeptat kde kupujete koženku? Lena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konkrétně tuto mám z www.kampet.cz

      Vymazat
  12. Ahoj Jani, ač jsem rodilá Olomoučanka tak jsem na EDO byla pouze jednou, bohužel se to vždy bije ještě s jednou akcí, která je také v okolí Olomouce, kam to nás sportovce táhne. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že s dětmi jsme na náměstí na edo byli asi jen jednou, to až pak k večeru jen sami s mužem...ale letos se půjdeme podívat dopoledne..

      Vymazat