úterý 13. ledna 2015

Vánoce v lednu


Dneska zazvonil pošťák.
A já dostala obrovskou krabici látek.
Jen tak.
Od Kláry z Prahy, která čte můj blog.
Čelist mi spadla až na zem.
Toto je jen malý zlomek.
Mám takovou radost!
A nemůžu se dočkat, až něco ušiju....
Prostě Vánoce v lednu.
Moc zdravím do Prahy!!!!!!!

10 komentářů:

  1. ještě, že si k tobě ten opožděný ježíšek našel cestu, hromádka je to parádní! a té radosti :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou opravdu Vánoce, Jani :) Tak honem něco barevného :) Krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  3. Sen každé látkoholičky :-) Dovedu si představit tu radost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Látkoholička, to je ten správný výraz....

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Já doufám, že byla.....možná by byl můj muž jiného názoru, ale snad jsem byla:-)

      Vymazat