středa 15. října 2014

Žluté brýle




Hned když jsem brýlovou látku koupila, věděla jsem, že z ní bude taška. Minimálně...:-)
V kombinaci s hnědou koženkou, hnědýma ušima a černobílým proužkem.
Jsem spokojená. A nová majitelka snad taky.
Vyhrává cenu v soutěži trpělivosti. Protože si píšeme maily už od dubna.
Některé věci prostě musí uzrát.
Výbava tašky obvyklá: zapínání na zip, popruh přes záda, vevnitř větší kapsa na patentek a jedna menší dvojitá.
***
Dnešek poněkud ospalý.
Venku mlha, celá rodina jsme komplet zaspali, už si podruhé ohřívám čaj od snídaně a nějak se nemůžu probrat.
Ema si udělala hřiště přes celý obyvák a já marně přemýšlím, co bude dnes k obědu.
Tak si aspoň pouštím toto...ať je veselo.

8 komentářů:

  1. Jano, taška je krásná. Jsem na tom podobně. Také jsme dnes zaspali, malá ve školce, malej ještě týden doma - měli jsme spálu. A tak se zabavuje jak se dá. My máme po celém koberci v obýváku lego, malej staví garáže, domečky. Prostě klasika. Naštěstí mám vařeno od včerajška. Takže tak trochu pohoda. Teď se jenom obléci a jít nakoupit.
    Krásný zbytek dne. Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je lepší nevytahovat nos z domu- cestou ze školky jsme tak zmokli.... :-)

      Vymazat
  2. Great fabric and good job...Super! Have a nice day!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jani, včera jsem přečetla tvůj blog hodně dozadu a dost se mi tu zalíbilo. Hledala jsem taky takovou tu fotku, kde máš rozešito asi deset peněženek. Protože to byla jediná fotka, podle který jsem pochopila, jak se silou zipy když má ta věc podšívku.

    OdpovědětVymazat
  4. Krása!
    Žlutou taky potřebuju, musím v tom něco podniknout.

    OdpovědětVymazat