pátek 24. října 2014

V poklidu





Dneska všechno nějak v poklidu.
Ema krmí svoje miminka, já s háčkem v ruce a ve společnosti Damiena Rice.
Prodloužený víkend před námi...
Jsem ráda.
***
Poslední z medvědů, hotový už pár dnů, ale nebyl čas ho pořádně vyfotit.
Gerbera, kterou dostala Ema v květinářství. S prodavačkami to umí. Nikdy neodchází s prázdnou...
Rozháčkované kytičky na starý Kubův/nový Emin kabát.
Košík na bavlnky, ušitý ze zbytku látky z tašky ze včerejšího příspěvku. Hotový už delší dobu, ale slouží....
Uklizený obyvák, aspoň na 5 minut.
Dnešní radosti.

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Simi, díky...jen u toho mýho "háčkování" zavři oči jo:-)

      Vymazat
  2. Jani, děkuji za vaše příspěvky. Ten dnešní jsem potřebovala. Klid, pohoda. To mi dnes u nás chybí. Holčičky rozverné, všude binec. Na šicí stroj jen padá prach. Hezký prodloužený víkend. Lucie
    PS: Čím prosím vyztužujete ty látkové košíky? Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lucie, dávám tam ronopast, 140g....to je ten silnější....

      Vymazat
  3. Jani, přidávám se k Lucce. Potřebovala jsem něco uklidňujícího. Asi dvě a půl hodiny jsem dávala dokupy hromadnou objednávku přízí a dalších propriet na náš místní háčkovací "kurz". Do toho rozdělaný návrh zahrady kamarádky, kde se za pochodu mění věci z hodiny na hodinu. A doma binec. Tenhle příspěvek mne aspoň na chvíli zastavil a já se nadechla :-) Moc hezké věci :-) Pěkný prodloužený víkend Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, děkuju.... Přiznám se, že o víkendu jsem se sama chodila k těm fotkám uklidňovat:-)

      Vymazat
  4. Tak to vypadá na moc hezký den :o) Přeji i krásný pohodový víkend.Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, krásný medvídek a moc se mi líbí košík na klubíčka, já je někde pořád honím. Chystám se , že si nějaký uháčkuji, ale je to hudba budoucnosti. Také přeji hezký víkend.

    OdpovědětVymazat