čtvrtek 29. srpna 2013

Tiskneme...


Náš společný prázdninový počin.
Původně jsem vám chtěla ukázat už hotové ušité polštáře, ale nějak není kdy...
Tak aspoň co jsme vytvořili o prázdninách, když měl Jiřík dovolenou. Bavilo nás to všechny. Hlavně Kubíka. Ale popravdě, jeho látka není moc prezentovatelná. I když odstřižky z ní jsem si schovala. Opět jsme použili bramborová tiskátka.
***
Užívám si poslední dny společně s Kubou.
Už v pondělí jde poprvé do školky.
Na jednu stranu se (trošku sobecky) těším, že si odpočinu, víc se budu moct věnovat Emě a sobě...
Ale na tu druhou...bude mi smutno.

24 komentářů:

  1. Jani, látky krásne, veľký obdiv! Pripomenulo mi to prácu tejto úžasne šikovnej dámy http://www.lesliekeating.com/ Len tak ďalej a onedlho budeme látky objednávať u Teba ;) A Kubíkovi držíme v pondelok prsty, Vašíka to čaká tiež a mňa po troch rokoch prvýkrát práca, bojíííím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barborko, tak to moc držím palce s prací.... A děkuju za odkaz- docela jsem se tam zasekla- úžasný látky. Úplně mi spadla čelist....

      Vymazat
  2. Jani, máš je nádherné! Mohu se vyptat, čím tiskneš: barvičky na textil, nebo tiskací barva na textil? Vypadá to opravdu zajímavě :)
    A Kubíkovi držím palce!!! Moc dobře si pamatuji nástup Rozárky do školky :( A ke konci září nás čeká nástup Adámka. Už teď je mi smutno. Ale bude dobře, kolektiv jim prospěje :)
    Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joli, používám obyčejné barvy na textil. Zažehlovací. I když mám doma i ty bez zažehlování, ale ty jsem ještě nezkoušela prát, tak nemám zkušenost....

      Vymazat
    2. Jani, děkuji!!! Budeme mít program na dlouhé podzimní/zimní večery :)

      Vymazat
  3. Látky dopadly krásně! Těším se na výrobky!!

    OdpovědětVymazat
  4. Máte to fakt krásné Jani, moc se mi líbí ty ptačí nožičky :) ♥
    Kubíkovi taky držím palce ať to pěkně zvládne a brzy si zvyknete :) K*
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, krásné a moc inspirativní, jako u Markétky. Vidím to jako zábavu pro zimní dlouhé večery, na moc víc teď nemám. A Kubíkovi držím pěsti, ať to zvládne (a paní učitelky též);-). Tak trošku závidím, u nás právě probíhá období bojů a řevu, tak bych trošinku odpočinku uvítala. Snad se dočkám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, paradoxně nejhůřbto nakonec nese Ema, nudí se a kňourá.. Ale jinak je to klídeček.... No jedno dítě.....

      Vymazat
  6. Jani, to je krása. Moc se vám to povedlo. Kubíkovi přeji úspěšný start a tobě ať se ti moc nestýská. U nás začíná škola ale školku mám ještě teď v paměti.
    pa Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Janka látky skvelé, narobila si mi chúťky. A pocity so škôlkou som mala rovnaké. Držím palce všetkým.&Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jen do toho a zkus tisknout, je to sranda:-)

      Vymazat
  8. Asi se taky vrhnu na tiskání, když to mají u Baletků a Grešáků tak já to musím mít přeci taky :D. Ne vážně jsou moc pěkné už se těším na výrobky a já zajedu do výtvarných potřeb a prozkoumám co mají za barvy. S tou školkou jsme na tom sejně náš Máťa jde v pondělí také poprvé , má připravený kapsář a nové bačkůrky a vypadá, že se i těší. Tak jsem moc zvědavá jak to dopadne. Držím vám palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě.... Je to relax. Jen pozor na oblečení dětí- Kuba zlikvidoval jedno tričko.....

      Vymazat
  9. Jani díky za inspiraci. A na školku se taky tak trochu sobecky těším...třeba si zase konečně na chvilku sednu ke stroji. A nesmutni! Kubíkovi se tam bude určitě líbit! Skřítek se celé prázdniny nemůže školky dočkat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším, co vytvoříš!

      Vymazat
  10. Holky, já bych taky tak ráda mít doma jenom jedno dítko :-), ale holt o celiaka se ani v 4,5 školky netrhají...... Jani, moc vám to přeji, Kubíkovi tam bude určitě fajn (už má věk na kolektiv), a přeji i nadále tak hezké tvoření.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musí být tak náročné. Držím palce, bude líp!

      Vymazat
  11. Látky se opravdu moc povedly a to myslím opravdu vážně. Přeji pohodový nástup do školky, u nás jsme se rozhodly jít všechny z domu - školka, škola, práce... uf, pěkný zbytek víkendu L.

    OdpovědětVymazat