čtvrtek 21. března 2013


Poobědové ticho.
V obyváku.
Krásný čtvrtek.

10 komentářů:

  1. Jani, tiše Vám závidím ten poobědový klid. Moje Cácorka přestala spát ve dvou letech a prcek spí dopoledne,takže polední klid u nás 2,5 roku neexistuje. Užívejte dokud můžete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užívám, vím....Kuba nám taky nějakou dobu po obědě nespal, naštěstí už zase pochopil, jak moc to potřebuje(potřebuju-chi).

      Vymazat
  2. Méďu máme taky, stolička má krásnou barvu a šedo-hvězdičkový polštářek je very nice.) Iri.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Méďa teď u Emy vítězí, tímto děkujeme tetě....:-) A hvězdy mě fakt baví, i když jsem při procházení brněnské Olympie zjistila, že letos je to asi nejžhavěší trend. A já zas jdu docela ráda proti trendům. Tak teď nevím, co s tím:-)

      Vymazat
    2. No, tak já nevím, ale hvězdy jsou součástí vesmíru, tak na ně snad žádný trend nemá monopol, ne?.)

      Vymazat
  3. Zdravím z Hořic. Z tohoto blogu jsem uplně unešená:-). Jste neuvěřitelně šikovná a hlavně..máte vkus:)! Už na tento blog koukám asi 2měsíce a vždy to ve mě probouzí pocity ve stylu...přesně takhle bych to chtěla mít..přesně tohle je ta barva..přesně takovouhle kuchyň plánuji..přesně takhle bych chtěla umět šít a přesně tohle už si chci dlouho upéci:-)..měla bych tedy obrovskou prosbu.Šlo by Vám občas napsat o nějkou tu radu..kde se co dá koupit či jak to vyrobit? Například, kde se dá shnat tato postel, či kde koupit tuto stoličku? Budu vděčná za každou radu:-). Přeji příjemné prosluněné sobotní odpoledne. Iva S. (i.skalska@email.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivo, děkuji za krásný komentář.... Pokud budu schopná, moc ráda poradím....přeji hezký zbytek víkendu.j.

      Vymazat
    2. Jinak postel i stoličky jsou z Ikea- a stoličku jsem natřela barvou z hornbachu

      Vymazat
  4. Díky moc. Ještě jeden dotaz..začínám šít a vůbec nevím jak na to:-). Ráda bych si vyrobila třeba takové hadrové krabičky nebo nějakou tu látkovou hračku,ale nevim jak začít a kde se to naučit. Jak třeba zařídit, aby mi krabička držela tvar nebo aby hračka vypadala jako ta na obrázku:-). Díky za radu:-)Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na krabičky jsem tu někde v minulosti dávala odkaz na návod a ohledně medvídků nebo zvířátek- zkus pinterest, je tam plno návodů. Já jsem šila většinu zvířátek podle časopisu Marina, ale ten už teď nevychází. Existuje místo něj časopis nový- Love Bellet Fabrics, v posledním čísle byl krokodýl. Náhled jednotlivých čísel najdeš na www.belletfabrics.cz

      Vymazat