neděle 4. listopadu 2012


Dny utíkají strašně pomalu. Za oknem listopad, knížky už skládám do komínků a u nás stále neměnná situace. Z novorozence se pomalu stává kojenec. A já už se hrozně těším domů...

9 komentářů:

  1. Ahoj, Jani! Eminka nádherně prospívá a už dostává tu správnou miminkovskou barvu :o). Moc držím palce, aby už jste se dostaly domů, holky... ale vydržte, všechno chce svůj čas, a lépe si pobýt o den dva déle v nemocnici a nic nezanedbat. Krásnou neděli! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  2. no to se ti ani nedivím Jani, pěkně jste si to natáhly:), Eminka vypadá vážně o kilo větší!

    OdpovědětVymazat
  3. Vy jste ještě stále v porodnici? Ale opravdu, malá vypadá moooc dobře, taková napapaná a nadmíru spokojená, což víc než dobře :-) Podle fotografií soudím, že ty se máš v rámci možností a prostředí dobře :-) Ať to rychle utíká a jste brzo doma! :-) J.

    OdpovědětVymazat
  4. Holky džte se a ať jste co nejdříve doma!

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny máme pravdu,lepší vydržet nějaký den navíc, než si pak doma zoufat....Tak ať to alespoň utíká....čtení máš vybrané dobře, ještě tak něco od Lenky Reinerové nebo Mileny Holcové a je to moje knihovna.....Hezký den a držím palce...Milada Milky

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, vy jste ještě v porodnici? Tak ať vás brzy pustí. Knížky chválím - skleněný pokoj jsem už četla a moc se mi líbil a bohyně mám zamluvené v knihovně. Slyšela jsem výborné reference.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, vydrž! Taky jsem se nemohla dočkat... Užívej ten klid a nabírej síly!
    Moc tě - vás zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Holky,
    také Vám moc přeji ať Vás tento týden už pustí domů a jste všichni pohromadě!

    OdpovědětVymazat
  9. Já byla v porodnici 14 dní a pak jsem jenom přehoupla ne-kojence (naštěstí, protože manžel kojit neumí) tatínkovi do náručí a sama pokračovala v krasojízdě po nemocnicích. Ale rozhodně jsme nikdo nevypadal takhle spokojeně. Tak Vám oběma přeju hodně štěstí a brzký návrat mezi chlapy!

    OdpovědětVymazat