středa 28. listopadu 2012

Barevně


Zrovna když už jsem dnes pomalu propadala beznaději, že se nic nedaří, dorazily mi nové látky. I taková maličkost dokáže zvednout náladu. A to je dobře...Už se hrozně těším, až do nich střihnu. Nápadů mám spoustu. Jen trošku chybí ta energie....

7 komentářů:

  1. Krásné látečky, už se těším, co z nich bude. Jani, noční vstávání, kojení a přebalování energii vezme. Ale na druhou stranu, kouknout se na tak krásné, šikovné děti, tu energii vrátí..Maličká roste jako z vody :))))

    OdpovědětVymazat
  2. odkud jsou takove krasne a krasne zabalene?

    OdpovědětVymazat
  3. Jo tak přesně na tu hnědou jsem u Ivanky koukala ... ale teď nic objednávat nechci ... dokud z těch regálů neubude ... a ježíšek žádné nepřinese, páč mi řekl, že mi tohle nosit nebude :-D ...
    Je dobře si dělat radost ...

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj Jani,chodim na tvuj blog,vzdy mrknu,moc pekny,mas u me neco na blogu ...Hezky den preji a deti at rostou jak z vody..M http://mischelh.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, jsou nádherné!!! Těším se, co z nich vymyslíš. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Čuky Jani, tož to móóóc dobře znám;-D. Když mi dorazí nové látky, to je pak muchlování, hlazení, zrakem, srdcem a duší hltání té krásy:o))). No u vás včilka bude krásně barevně! Huž se těším na to Tvé další fanfárové čmaněníčko. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat