pátek 9. září 2011


Vždycky se mi to hrozně líbilo, všechny ty prošívané přehozy za neuvěřitelné sumy. Tak jsem si říkala, že to taky vyzkouším. Vypadalo to docela složitě a pracně....a tak mi trošku trvalo, než jsem se do toho pustila. Ale ono to jde....Zatím jsem prošila jen jeden čtverec - třeba na polštář, ale mám ze sebe radost. Je fajn naučit se něco nového:-)

7 komentářů:

  1. pekne, cloveka vzdy potesi, ked nieco dokaze, hoci je to malickost, ale toto dielo vyzera naozaj dost zlozito. ako sa to robi?

    OdpovědětVymazat
  2. Je to volné prošívání-vypnu si podavač na stroji-to jsou ty spodní zoubky a pak jen točím látkou..je to jednoduché, ale chce to cvyk a taky to trošku trvá, teda aspoň mně jo:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, to je krása. Ať se dílko daří:-)

    OdpovědětVymazat
  4. tak dakujem za tip, ked sa niekedy dostanem k sitiu, co je jeden z mojich snov, tak vyskusam :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, ať to b ude cokoliv, je to nádhera!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Šikula Jani...mám co dohánět! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Díky holky, mám v plánu polštář....u nás se neztratí:-)

    OdpovědětVymazat