sobota 3. září 2011






Hotovo:-) Když jsem tuto látku někdy v květnu viděla, rozhodla jsem se, že si z ní ušiju tašku....teda až si ji koupím. Malinko to trvalo. Nebyla jsem si ze začátku jistá střihem a velikostí...ale při šití kabelky pro maminku k narozeninám jsem se do svého dárku zamilovala a bylo rozhodnuto. Tašku jsem došila ve čtvrtek a už v pátek jsem s ní vyrazila ven. Je veliká, má spoustu kapes...takže přesně pro mě. Mám z ní opravdu radost. Tak krásný zbytek sobotního večera:-)

7 komentářů:

  1. Jani, je nádherná.
    Krásnou neděli
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. paráda! jako obvykle ostatně, jsi šikula, asi si něco objednám :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Hm. Teda vůbec nechápu, jak můžeš takhle skvěle šít. Ta taška vypadá fakt úžasně. Moc hezká látka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Jani,
    musím ti to napsat, měla jsem teď dva týdny nepojízdný pc, tak jsem měla totální absťák. no a jak jsem tak přemýšlela co která zas děláte hezkýho, jednu noc se mi zdálo, že jsem si ušila podle tebe kabelku. byla naádherná. a teď to tady otevřu a u tebe nová kabelka, řekla bych i podobná té ze sna. já mám na to ušití už delší dobu hrozně velkou chuť, ale prozraď mi, ty je šiješ podle nějakého střihu nebo jsi se do nich pustila jen tak podle sebe??? děkuji Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Majko, většinou šiju podle časopisu Marina-koukni se na jejich stránky-www.marina.cz nebo na www.belletfabrics.cz Jsou tam střihy a hlavně popis práce krok za krokem. Díky tomu časopisu jsem se naučila šít a pořád se učím...Ale určitě to zkus. Nejdřív jsem se taky bála a pak jsem byla jen příjemňe překvapená, že to vůbec není tak složité, jak to vypadá.A moc děkuju za návštěvu:-)

    OdpovědětVymazat
  6. tak jo, já to zkusím a pak podám hlášení jak to dopadlo. pěkné dny Majka

    OdpovědětVymazat