čtvrtek 14. července 2011






To, jak moc jsme závislí na materiálních hodnotách, si uvědomím vždycky v momentu, kdy o něco přijdu. Rozčilovala jsem se na Kubu, protože vylezl na stůl a shodil foťák, který se už bohužel nevzpamatoval. Je to škoda, ale je to jen foťák. Už jsem ho dostatečně politovala, sebe taky a jde se dál. A tak máte tu čest vidět poslední fotky, které za svého života udělal. Nová Kubíčkova deka, původně zamýšlená do roubenky do postýlky. Ale samozřejmě že už uvažuju o tom, že bychom si ji nechali doma a na chatu bych ušila další...jak jinak:-) Deka je ze všemožných zbytků látek, staré bavlněné deky vevnitř a flanelového povlečení ze sekáče. Konečně využití aspoň trošky mých zásob. Šila jsem ji po chvilkách pár posledních týdnů - tahala jsem ji s sebou na chalupu, na trávu k pískovišti, na balkón.... Snad bude Kubu hřát aspoň tak, jak mě hřeje pohled na ni.

11 komentářů:

  1. Já teda nemám slov!!! Jaká je to nádhera!!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá deka a trpělivost!:-) nikdy se mi nechce začínat velké věci.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera. Muselo to dát hodně práce, ale vyplatilo se. Moc ti Jani fandím.

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, tak to je prenádherná deka! Úplne božská! Krásne látky, tá modro-hnedá kombinácia je jednoducho neodolateľná :-) Snáď sa Kubkovi pod ňou bude dobre spať :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc nádherná. TA zůstane Kubíkovi na památku a bude to jistě jeho milá oblíbená deka od maminky. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kristi, to doufám, jen není extra velká, tak až vyroste přikryje si maximálně nohy:-)
    Ifčulko, já ty velké"projekty" taky moc nedávám, proto je ta deka taková menší...
    Radi, Naty, anonymní.. děkuji...

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, deka je moc pěkná. A na Kubíčka se už nezlob, aspoň budete mít nový foťák, víš, že ta technika stejně rychle stárne. Hezký den Majka

    OdpovědětVymazat
  8. Majko, to víš že už se nezlobím....už máme náhradu, jupí:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jani!!
    Deka je moc hezká!!
    Docela ji Kubíčkovi závidím!!! :o)))
    Moc se mi líbí Tvá kombinace barev a ty motivky... Jsi šikulka, myslím, že dala hodně práce!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné. Vždycky žasnu nad schopností kombinovat. Já mám u svých prací obavu, že to bude vypadat jen jako chaos nebo anopak nuda...

    Chtěla jsem vás poprosit, jestli byste mi nemohla doporučit nějaký šicí stroj. Jsem spíše začátečník a neorientuji se, co je a co není potřeba. Profesionálně šít nikdy nebudu, spíš pro zábavu, vlastní potěšení, či k přešití oblečení. Takže nepotřebuji ten nejlepší stroj, ale zase jsem ochotná něco investovat, abych nekoupila špatně. Poradila byste?

    OdpovědětVymazat
  11. Vendulino, já mám šicí sroj Lada ( scm 986) a jsem spokojená. Záleží co všechno od stroje očekáváte...na základní šití může být i jednodušší typ. Vybírala jsem značku hlavně kvůli tomu, že mám hned za domem servis této značky a taky ho mají hned dvě známé, u kterých jsem si ho mohla vyzkoušet. Ale docela dost teď frčí šicí stroje značky Janome. Ale pokud jste začátečník, tak bych doporučovala si stroj nejdřív od někoho půjčit, vyzkoušet si, jestli vás to bude bavit....co budete chtít šít..prostě si to osahat:-)

    OdpovědětVymazat