pondělí 4. července 2011

Ramínka



Háčkovaná ramínka podle návodu od Markéty. Učarovaly mi. Nejdřív jsem na zkoušku udělala jedno a hned mi bylo jasné, že nebude poslední. Ještě nevím, co na ně pověsím, zatím mi zdobí ložnici jen tak:-)

6 komentářů:

  1. Jani,koukam ze je u vas leto v plnem proudu, fotky z prirody jsou nadherne.Raminka se ti moc povedla, uz se tesim na dalsi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani,
    koukám, že vůbec nezahálíš!!
    Ramínka se mi moc líbí, taky po nich pokukuji-je to moc hezké - jen tak!!
    Na chaloupce je určitě krásně, moc pěkné fotky..
    Tak přeji krásné oslavy a prima dny!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani- krásné jsou, super, že je máš kam pověsit. Mě by se taky líbily, moc, jen právě je nemám kam dát:(

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi sikovna, ja na hackovani/pleteni/vysivani a podobne rucni prace vubec nejsem stavena = obe ruce leve:))

    OdpovědětVymazat
  5. jéJE TO JE KRáSA, HAčKOVAť EšTE NEVIEM A DOSTANEM SA K NEMU NAJSôR ASI Až V ZIEM, RAMíNKA SU úžASNééééééééééé

    OdpovědětVymazat