úterý 25. října 2022

Deset

 




Ema oslavila deset let.
Zvládla si zlomit prst na noze a v neděli jsem jí koupila boty stejné velikosti, co nosím já.
Tolik asi k největším dojákům posledních týdnů.
Moje malá je už velká.
Hrozně fajn pocit, ale taky dost děsivej.
Jak ten čas nejde zastavit a jak hrozně moc zapomínám.
To jsem si uvědomila, když se mě Ema nedávno ptala, jakej to byl pocit, když se narodila.
A já se snažila vzpomenout na detaily z porodnice. A s hrůzou jsem zjistila, že mi oba ty pobyty v mnoha ohledech splynuly do jednoho a nejsem si už úplně jistá, kterému dítěti daný zážitek patří.
***
Strávili jsme víkend na chalupě, kdy jsme mimo sběr ořechů a řezání dřeva skoro nic nedělali. Jen se nahřívali u kamen, vařili, jedli a hráli stolní hry. Venku pršelo, takže z natírání nic moc nebylo.
Ale něco málo obrousit jsem stihla. Tady si ukládám fotku z procesu. 
I když jsem velkou část víkendu prospala, deficit mám ještě pořád. Nedostatek slunka, řekla bych.
Nastává období mlhy a každodenního ranního čištění skel od auta.
Jak já se těším na jaro...

3 komentáře:

  1. také nemám tohle období ráda, byla bych ráda medvědem či jezevcem....přeji i tak z Jizerek prima dny. Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Thank you for the enthusiasm and knowledge that the author has about various topics and for sharing them with us. Go ahead! ❤️️

    OdpovědětVymazat
  3. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat