středa 28. září 2016

Ten kluk





...mě chytl za srdce.
Včera v Brně.
Dnes v Olomouci.
Původně jsem chtěla napsat, že pražský koncert Kieslowski byl pro mě zážitkem roku.
Marie, Davide - omlouvám se, ale nebyl.
Moddi mě prostě dostal.
A už mě to drží dva a půl roku.
Včera u poslední písničky jsem si dokonce setřela jednu zbloudilou slzu z tváře.
Tolik talentu, tolik pokory...tolik vřelosti.
Dneska to asi nedostanu z hlavy.

8 komentářů:

  1. Ano, ano, už se na dnešek taky moc těším...Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že Moddi splnil očekávání...

      Vymazat
  2. A ve čtvrtek v Praze, velké těšení. Byla jsem na jeho koncertě na minulé šňůře, letos si to nenechám opět ujít

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že se líbilo...mně moc.

      Vymazat
  3. Jano, děkuju vám. Hledám pořád nějakou milou hudbu a on mě dostal hned první větou... "They say home is a place where your heart is..."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem tu písničku slyšela poprvé, úplně mě mrazilo, protože mi prostě vzal slova z hlavy...

      Vymazat