sobota 23. července 2016

Doma je doma




Doma je doma.
Kubova oblíbená hláška.
A já mu dávám za pravdu.
Chalupu miluju. A strašně moc si tu užívám léto.
Ale pokaždé, když se přijedeme domů "vyprat", si uvědomím, jak to mám doma ráda.
A že jsem vlastně dost městský člověk.
Mám ráda samotu, ale po čase musím mezi lidi.
A stejně tak i obráceně, občas je už lidí zase naopak moc a já jsem vděčná, že se můžu schovat za stroj.
Ale ne dnes večer.
Po celodenním kolovýletu jsem úplně hotová.
Děti už spí, muž zapíjí týden narozeného Olivera a já jsem si zvládla udělat něco jako mojito.
Mám otevřená všechna okna, hraje mi Layla - což je první projekt zpěvačky z mé oblíbené kapely Oh Wonder.
Naprostá pohoda.
Jsem doma a jsem moc ráda....
***
Emiččino sluníčko.
Obyvákový koutek.
Moje nová budna od muže. Jednou za čas mě překvapí a vybere mi nějaký kousek oblečení, na který bych si většinou asi netroufla, nebo bych si ho ani nevyzkoušela. A tahle je tak skvělá!!!!
A když je na ni moc horko, kochám se na ni pohledem v ložnici.

3 komentáře: