pátek 10. června 2016

Z ložnice




V ložnici to s barvami moc nepřeháním.
Je to vlastně dost dokola, ale já mám opravdu radost i z malé změny, kterou udělám.
Převleču polštáře, pověsím si nový kousek na ramínko....
Těší mě mít okolo své oblíbené kousky.
Lampu a misku už znáte. To jsou moje srdcovky.
Svetr ze sekáče, hrnek s iniciálou od Arneho Jacobsena, stolička od muže z blešáku, košíky z oblíbené látky, nové číslo časopisu o focení....
Až mě mrzí, že se do ložnice přes den moc nedostanu...

5 komentářů:

  1. Ó, Foto vypadá dobře. Že by redesign takového podivného časopisu, který si pamatuju ze studií? Jestli bereš sebou na chajdu, moc ráda nakouknu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na léto ti pobalím i starší čísla:-)

      Vymazat
    2. Já akorát moc nerozumím frekvenci, ve které FOTO vychází - teď mi přišlo nové číslo po strašně dlouhé době. Ale zrovna ta fotka na obálce se mi líbí moc.

      Vymazat
  2. Jani, já mám ty Tvoje fotky z ložnice tak ráda...Tolik klidu na nich!
    A díky za inspiraci, časopis neznám a popátrám.
    Krásný víkend :)!

    OdpovědětVymazat