středa 10. února 2016

Nejjemnější


Jsou dny, kdy se nedaří.
Nálada na bodu mrazu.
Tím spíš je potřeba myslet na pozitivní věci.
Třeba na to, že jsem Kubovi sehnala luk a šípy, kterými snad nikoho nezabije a zároveň obstojí jako důstojná zbraň pro Robina Hooda.
Naše nové povlečení. Nejjemnější na světě.
Jak jsem jen bez něj mohla žít?
Potvrzení o přijetí Kuby na základní školu.
Nebo rozhodnutí strávit dnešní večer v posteli a jít spát v osm. Jsem na sebe zvědavá:-)

6 komentářů:

  1. Bez pryskyřníků to nejde :-) Dnes jsem je darovala vnučce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi bych si měla pořídit další....už odkvetl....

      Vymazat
  2. Pohlazení, pofoukání, ať je zase dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. Kubík už je tak velkej!
    Ať je zase dobře Jani:).
    Doufám, že už odpočíváš...
    A zítra bude hej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti....je to tak. Nákup v kauflandu mi asi bude muset spravit náladu:-)))

      Vymazat