pátek 29. května 2015

Letně







Další overlockový pokus.
Letní šaty.
Nebo aspoň snaha o šaty. Střiženo podle jedněch oblíbených.
Protože jakmile mě něco napadne, musím rychle konat....a tak nebyl čas na shánění střihu. Prostě šaty musely být hned....
Mají pár much, ale jinak jsem docela spokojená.
Hlavně, že jsou geometrické!
K tomu ty vymazlené legíny...
Prostě radost až na kost.
Tak hezký víkend mějte!

14 komentářů:

  1. Jéé, taky vyhlížím slunce a šatičkuji. Jedny malé mám za sebou.
    A tak mě to chytlo, že asi ještě šaťičkovat chvilku budu. Pro změnu mám málo látky a nechce se mi čekat až bych doobjednala, takže kombinuji vymýšlím a bavím se.

    Jinak v tvém stylu, prostě sladěná se vším, okolím i kabelkami :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Módní blogerka jedna báseň.) Sluší Ti moc a zajímalo by mě, jak vypadají ty "vzorový"?

    OdpovědětVymazat
  3. šaty jsou moc krásné, takové se chystám ušít také, jen najít hezkou látku :) těším se na další "pokusy" :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty ses husta ;-) ja uz cca 3 roky vymyslim ze si neco usiju a ty ? Cak cak a je to a suprove tak jen tak dal :-) hezky vikend R.

    OdpovědětVymazat
  5. Jano jsou krásný a vypadáš jak víla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (a já bych je nosila bez pásku, krásná fotka i u té skříně na ramínku!)

      Vymazat
    2. No ony jako mají být bez pásku...ale tak nějak mě to napadlo...:-)

      Vymazat
  6. Jéé, jindy dobrý, ale dnes ne, ty leginy jsou vražda a ty pomuchlaný šaty zdravotní sestry....Jani, promiň, snad me nezabiješ. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezabiju....:-)) nejdůležitější je, že jsem spokojená já, ne:-)

      Vymazat
  7. Šaty super, ale hlavně mě potěšila "radost až na kost":)!... hned jsem si ji musela pustit...díky za připomínku mládí:)
    A.

    OdpovědětVymazat
  8. ...ahoj Jani,taky si myslím,že je to v těch legínách a s páskem šílenost....jen tak a šaty ještě bez rukávů by to snad šlo....promiň za upřímnost,ale každému se líbí něco jiného....jinak fajn víkend...Julka

    OdpovědětVymazat
  9. Za mě taky ne,ale není to důležitý.Hlavně ze mas ty radost a dobrej pocit.Dle mého názoru je to malo splývavá a latka - prostě bavlna prkno.
    P.

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle styl taky není můj šálek kávy :),ale
    když vidím Janino oblečení na různých fotkách, její styl to rozhodně je.....
    Hlavně, že je ona sama spokojená a šťastná.A to je z fotky vidět..........
    No, já nedokážu obléct třeba košili a kalhoty oboje se vzorem byť sebe-nenápadnějším, prostě maximálně jedno se vzorem-malým a další jednobarevné, nejlépe černé-to je moje oblíbená spolu s odstíny modré. Moc vzorů a barev se u mě nenajde.
    Můj sen je mít "capsule wardrobe"
    http://uvahyvdomacnosti.blogspot.cz/2014/07/zakladni-kousky-satniku.html

    OdpovědětVymazat
  11. :-D To znám. Netrpělivost je moje špatná stránka :-) Šaty se povedly!

    OdpovědětVymazat