pátek 6. února 2015

S krémem



Malý návrat do dětství.
Kuba si přál a tak jsme upekli.
Recept podle Dity.
A pochvala byla.
Prý tak dobré, jako ve školce.
Dvakrát si přidal.
***
Hezký víkend vám všem!

14 komentářů:

  1. Krása a mňam , hned bych si dala . Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. U nás včera taky! K večeři! A ještě zbylo na dnešek :-). A do šodó jsem přidala kapku vaječného koňaku a je to bomba! :-). Jen tedy bez fotek...

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký den Jani,
    u nás jsou dnes k obědu taky. Doufám, že budou chutnat stejně jako Kubíkovi.
    VeronikA

    OdpovědětVymazat
  4. Už dlouho nebyla na blogu taková fotka Kubíčka...bože, ten vyrostl a je to tak pěkný kluk....budeš muset odhánět holky od vrat.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přidávám se. Kubík je moooc pěknej kluk.

      Vymazat
  5. Náš Skřítek je taky miluje! :)
    A já Ti tak závdiím to okno, tolik světla...Takový fotky já z kuchyně mít nikdy nebudu.
    Krásný víkend k vám!

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem uchtičky s krémem ve škole a ve škole vždycky nenáviděla :D ... ale postupem času jim přicházím na chuť :)
    S.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani vypadají líp jak v kuchařce! Mňamiiiii, hned bych si je dala = ) Krásný víkend :) B.

    OdpovědětVymazat
  8. Ta sedačka, ty buchtičky...... - můžu u Vás bydlet:-)????.......

    OdpovědětVymazat
  9. buchtičky s krémem nejsou moji favoriti, ale když už jednou jsou.. jo tak to si čvachtám :)
    a dost mě pobavila představa oběda naservírovaného, tak jak je v knize. z etažeru jsem ještě neobědvala :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, my je měli v pátek a jen se po nich zaprášilo. I manžel si naložil pořádně. Nemám recept podle Dity, mňam, ale ty moje nám taky chutnají. Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  11. Šikovný pomocník :) Hned bych si dala buchtičky s krémem, ve školce byly nejlepší. Asi si je uděláme doma k večeři :)

    OdpovědětVymazat