středa 23. července 2014

Co nového


Kubovi k pátečnímu svátku.
Neodolala jsem a hned po ušití ho dostal.
Kluka myšozaječího.
***
Chalupa nám prospívá.
Děti se dosyta vyřádí venku, jsou sice trošku jako utržení z řetězu, ale tak spokojení...
A já pomalu šiju.
Dokončila jsem svůj největší rest - podsedáky pro kamarády.
Takže se konečně dostávám ke všem slíbeným kabelkám, taštičkám....
A když potřebuju nejvíc vyčistit hlavu, nazuju botasky a vyběhnu.
Žádný asfalt, jen tráva, jehličí....a ten vzduch!
Kvůli tomu bych i uvažovala o tom opustit město.
A co vy, jak trávíte volné dny? Raději město nebo les?
Krásně se mějte...

6 komentářů:

  1. Jani, někdy město a jindy les, oboje má něco do sebe, žiji na maloměstě, do přírody kousek, ale někdy se ráda toulám noční Prahou po památkách, klubech, barech.
    Měj se krásně a doufám, že je líp :-)
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Čím déle žijeme ve městě, tím více nás to táhne do přírody. A pokaždé se těším na cestu z města, jak nazývám naše víkendové pobyty na chaloupce u rodičů. :)

    OdpovědětVymazat
  3. No vidíš Jani, venkov by byl pro vás opravdu možná lepší...ve městě jsem bydlela chvíli a rozhodně na to ráda nevzpomínám...ja su prostě od krav:)...pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani v zimě město (kavárničky, kultůůůůra) a v létě jenom les les les!!!!
    Obé má svoje výhody i nevýhody a možná kdybych si hodně vymýšlela, tak dům na okraji města u lesa, s potůčkem, tak akorát zahradou, dobrou orientací na světové strany a hlavně se všemi těmi milovanými, kteří dělají ten domov domovem.
    pa P.

    OdpovědětVymazat
  5. Rozhodně ves! A les! :)
    Mám pocit, že ve městě bych umřela.
    Pořád víc a víc si to uvědomuju, jak je pro mě ta volnost důležitá.
    Pole, louky, rozlety...

    OdpovědětVymazat