pátek 14. září 2012





Kamarádka má narozeniny. Chtěla jsem ji překvapit a ušít pro ni něco speciálního a tak jsem se pustila do kabelky podle vlastního návrhu. Sáhla jsem po zbytcích jedné z mých ochraňovaných látek, střih jsem si zkusila nakreslit sama. Inspirovala jsem se jednou mou starší taškou, kterou jsem s oblibou tahala poslední dva roky...A tu je. Menších rozměrů, ale s více kapsami, popruhem přes rameno. Snad se bude líbit a potěší. Aspoň tak, jak těšila mě při výrobě. 
Je hrozně fajn mít okolo sebe lidi, na které se můžu spolehnout a kteří tu pro mě vždycky jsou, ať se děje cokoliv. Luci, moc děkuju a všechno nejlepší.

10 komentářů:

  1. Povedená, Tobě Jani aspoň ubývají ty hromady látek na šití, mě ne...:(. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,
    moc se ti povedla ! :-)
    Krásný víkend !

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní taška, Jani! Určitě udělá radost :-) Hezký víkend, J.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani ta je parádní. A ta kapsička v předu na zip, fakt moc pěkná. Určitě udělá obrovskou radost. Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, ta je tak skvělá, vymakaná!

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi šikulinka.....veliká.....:-D Taška se moc povedla a látečku jsi vybrala skvěle. Kámoška bude mít ohromnou radost....:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Podle vlastního? Tak to tleskám dvojnásob!:-) Krásná!!!

    OdpovědětVymazat