středa 14. prosince 2011



Dneska trošku barevně...Potřebuji si zlepšit náladu, protože venku je hrozně a na sníh to nevypadá ani omylem. Pár detailů z víkendové tašky, která už odjela poštou dělat radost. Před chvílí ostrouhané pastelky, původně moje, teď už Kubovy. Až se vzbudí, bude mít radost. A jedna vánoční rozdělaná taška....Schválně ukazuji jen malý kousek, abych zase moc neprozradila. A taky rozháčkovaná kytička...ty mě baví pořád:-)

6 komentářů:

  1. A já jsem marně přemýšlela, kde jsem vlastně viděla ty kytky, které jsem nedávno vyšívala na svoje toaletky... tak se omlouvám, že jsem tak nějak okopírovala nápad...

    OdpovědětVymazat
  2. On to není můj nápad, takže se omlouvat nemusíš, šila jsem podle Mariny:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásná kabelka! a háčkované kytky... to se budu muset taky jednou naučit, moc krásně vypadají :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná taštička a kytičku jsem ještě neháčkovala. Teď dělám čepici pro manžela a kulíšek Matýskovi, tak snad někdy dojde na mne...ještě před koncem zimy.....:-D Co se týče počasí, u nás celé odpoledne prší a fouká šílený vítr. Dopoledne bylo teploučko jako na jaře....pak se v tom vyznej....:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Jolano, nejen dobře vypadají, hlavně jsou hrozně jednoduché:-)
    Moni, já se na tu čepici pro sebe taky pořád jen chystám:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dakujem za tasku, prisla v poriadku, mne sa velmi paci, dufam ze aj Eliska (neter) bude spokojna :)
    pekne Vianoce,
    Tereza

    OdpovědětVymazat