čtvrtek 9. června 2011

Když venku prší....



...tak se snažím to léto přivolat. Jahodové knedlíky se zakysanou smetanou a jahody. Jak jinak. No a dodělávám resty. Dnes například přišití šňůrek na zavazování na povlečení, které jsem koupila v sekáči asi před dvěma lety. A protože se mi líbilo a bylo jen jedno, pomohli mi tehdy manželovi rodiče a povlečení mi přešili za pomoci dvou starých prostěradel. (Já jsem v té době ani pomalu nevěděla, kde se šicí stroj zapíná:-)). No a dnes nadešel ten slavný den, že jsem se konečně přemohla a voila, povlečení už je u nás v ložnici. A k tomu nachlazený Kuba, který dnes ani nepočkal na oběd, nebo až ho maminka půjde uspat do kočárku ven a prostě mi jen tak usnul v sedě na klíně. Asi chtěl vyzkoušet nově povlečenou postýlku:-)

3 komentáře:

  1. Hezké, Jani...krásná letní žlutá barva!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, díky za chválu, to jsou ty dny..:), a já ráda koukám na to vaše lože, ááách, od té doby co jsme udělali holkám pokojíček spíme na gauči, tak se zas těším na pořádnou ložnici, ovšem to si ještě počkám, tak sladké sny..

    OdpovědětVymazat
  3. Krása a ty jahodové knedlíky, no mňam!

    OdpovědětVymazat