pátek 4. března 2011



Tak moje neuspatelné dítě mi v posledních dvou dnech neplánovaně usnulo jen tak při hraní na dece. Chudáček malej nemocnej. Foto z dnešního dopoledne. A mezitím co spal, jsem si vedle něj sedla a probírala se košíkem s háčkováním...Takže druhé foto: kytičky z posledních týdnů (těch není opravdu nikdy dost - ať už to jsou brože nebo jen tak na čepici, šálu, svetřík...) na pozadí moje momentálně oblíbená látka (nemůžu se na ni vynadívat a stále jsem ještě nevymyslela co z ní bude:-))

7 komentářů:

  1. Jani, je to prostě brouček! Tvoje kytičky jsou parádní a těším se, co z látky vymyslíš!
    Pohodové dny, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Janka, posielam vela vela zdravia....ked ste chorucky....Kvetinky su uzasne, mas pravdu, tych nie je nikdy dost :), pa pekny vikend

    OdpovědětVymazat
  3. Jani,
    krásně usnul!!
    A kytičky jsou moc pěkné!! :o)))
    Těším se, co z látky bude!!
    Krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den Jani, mohla bych se zeptat, jak se háčkuje tato kytička a zda ji zvládne i začátečník. Děkuji. Jana Š. al-koholik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou totiž překrásné...jste moc šikovná. ...odeslalo se to dřív než jsem chtěla .-)

    OdpovědětVymazat
  6. zkusím vám ten postup vyfotit a poslat mailem, ale prosím o pár dní strpení...ještě ležím posteli s chřipkou..

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju, jste moc hodná, nespěchám, hlavně ať jste zdravá. Hezký den Jana Š.

    OdpovědětVymazat